– Ελαττώματα συσκευασίας ή προϊόντος

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στο διανομέα.

Επίσης, μπορεί να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητών ελαττωμάτων με προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους.

Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, ο πελάτης χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Η εταιρία ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΣΤΡΟΠΕΤΡΟΣ “www.praktoikw.gr”, εφεξής “Η ΕΤΑΙΡΙΑ” υποχρεούται σε σύντομο χρονικό διάστημα, να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο.

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρίας

Σε περίπτωση που κατά την παράδοση, το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας).

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξαρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία.

Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση, εκ μέρους του πελάτη, δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, αλλιώς το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο χάνεται.

Για όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή προς αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής, κλπ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους).

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΙΑΣ, πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ είτε μέσω courier.

 

Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους, με επιμέλεια της εταιρίας.

Σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν, από το κατάστημα από το οποίο παραλήφθηκε το προϊόν, δηλαδή στην Διεύθυνση Λεωφ. Λαυρίου 20, Γλυκά Νερά Αττικής.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και θα προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Ειδικότερα, για παραγγελία, που αφορά τις κατηγορίες ΚΑΦΑΣΩΤΑ και ΠΟΛΥΚΑΡΜΠΟΝΙΚΑ ΦΥΛΛΑ για να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο,  θα πρέπει να προκαταβάλετε την συνολική της αξία. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας μετά την εξόφλησή της , το ποσό το οποίο θα σας επιστραφεί υπολογίζεται ως εξής:

– 90% της αξίας της παραγγελίας για τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα

– 10% της αξίας της παραγγελίας για τα τροποποιημένα προϊόντα

 

– Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεστε μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.